Revoked:Adobe Flash Player Unspecified Vulnerability [Attenzione leggere!!!!!]

ERCOLINO

Membro dello Staff
Amministratore
Secunia Advisory: SA30404
Release Date: 2008-05-28

Critical: Extremely critical
img_5.gif

Impact: System access
Where: From remote
Solution Status: Unpatched

Software: Adobe Flash Player 9.x

Description:
A vulnerability has been reported in Adobe Flash Player, which can be exploited by malicious people to compromise a user's system.

The vulnerability is caused due to an unspecified error. No further information is currently available.

NOTE: Reportedly, this is currently being actively exploited.

The vulnerability is reported in version 9.0.124.0. Other versions may also be affected.

Solution:
Do not browse untrusted websites or follow untrusted links.

Bollettino di Sicurezza

Il problema viene risolto installando la versione 9.0.124.0.

Changelog:
2008-05-29: Revoked advisory based on additional information provided by Adobe. Updated "Description" and "Solution" sections and added link to SA28083.

L'avviso di sicurezza è stato revocato

Su FireFox mi dice essere installatya la versione detta da Ercolino, invece su IE7 appena vado sul sito flash player vado per installare la seguente versione ma poi il sito mi dice che ho installata precedente.
Ho anche riavviato il pc ma dice sempre cosi, poi dopo un po è spuntata la versione corrente.

La 9.0.124.0 era stata rilasciata ad Aprile.

Il bollettino è stato revocato ,l'ultima è la 9.0.124.0

2008-05-29: Revoked advisory based on additional information provided by Adobe. Updated "Description" and "Solution" sections and added link to SA28083.

Io nel pc ho appena caricato un'immagine del SO fatta in febbraio
dopo l'installazione ho aggiornato tutto,o quasi...:eusa_wall:queste mi mancavano.:eusa_whistle:

Ultima modifica:
Indietro
Alto Basso